Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖук, Ганна-
dc.date.accessioned2015-04-29T12:24:50Z-
dc.date.available2015-04-29T12:24:50Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЖук Г. Проблеми розподілу учнів на групи для здійснення диференційного підходу в процесі фізичного виховання / Ганна Жук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2010. - Вип. 14, т. 2. - С. 77 - 81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1744-
dc.description.abstractДослідження з метою обґрунтування нових підходів до комплексного оцінювання стану здоров’я дітей є одним із важливих завдань у фізичному виховання школярів. Для характеристики здоров’я дітей недостатньо знати про наявність чи відсутність хронічних захворювань або про ступінь фізичного розвитку дитини. В статті охарактеризовано сучасну проблему розподілу учнів на групи для здійснення диференційного підходу в процесі фізичного виховання. Виявлена неефективність такого розподілу, який не забезпечує безпеку для здоров’я і життя учнів на уроках фізичної культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectспеціальна медична групаuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.titleПроблеми розподілу учнів на групи для здійснення диференційного підходу в процесі фізичного вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Zuk_51_Н.pdf148.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.