Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1744
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жук, Ганна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-29T12:24:50Z | - |
dc.date.available | 2015-04-29T12:24:50Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Жук Г. Проблеми розподілу учнів на групи для здійснення диференційного підходу в процесі фізичного виховання / Ганна Жук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2010. - Вип. 14, т. 2. - С. 77 - 81. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1744 | - |
dc.description.abstract | Дослідження з метою обґрунтування нових підходів до комплексного оцінювання стану здоров’я дітей є одним із важливих завдань у фізичному виховання школярів. Для характеристики здоров’я дітей недостатньо знати про наявність чи відсутність хронічних захворювань або про ступінь фізичного розвитку дитини. В статті охарактеризовано сучасну проблему розподілу учнів на групи для здійснення диференційного підходу в процесі фізичного виховання. Виявлена неефективність такого розподілу, який не забезпечує безпеку для здоров’я і життя учнів на уроках фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | спеціальна медична група | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.title | Проблеми розподілу учнів на групи для здійснення диференційного підходу в процесі фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Zuk_51_Н.pdf | 148.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.