Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17324
Title: | Результати експериментальної перевірки програми з використанням засобів проекту «Дитяча легка атлетика ІААФ» на уроках фізичної культури |
Authors: | Павлось, Ольга Павлось, Р. Хохла, Алла Дух, Тетяна |
Keywords: | фізична культура легка атлетика урок фізичної культури |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Результати експериментальної перевірки програми з використанням засобів проекту «Дитяча легка атлетика ІААФ» на уроках фізичної культури / Павлось О. О., Павлось Р. М., Хохла А. І., Дух Т. І. // Вісник Чернігів. нац. пед. ун-ту. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2018. – Вип. 152, т. 2. – С. 150–153. |
Abstract: | Легка атлетика є одним із найбільш масових видів спорту, який об’єднує різні види рухової активності. На сьогоднішній день у програмі шкільного предмету "Фізична культура" модуль "легка атлетика" діти проходять у всіх класах. Проте, досвід вчителів українських шкіл показує, що монотонні вправи (тривала ходьба, біг, кроси) різко знижують інтерес учнів до активної роботи на уроках фізичної культури. Метою роботи було підвищення інтересу учнів середніх класів до активної роботи на уроках за розробленою програмою з використанням засобів програми "Дитяча легка атлетика ІААФ". Програма розрахована на чотири тижні (по два заняття). По завершенню педагогічного експерименту було проведено повторне анкетування учнів. Це дало можливість стверджувати, що розроблена програма є ефективною, оскільки 100 % учнів зазначили, що мають інтерес та бажання надалі займатися за даною програмою, чого не було визначено учнями щодо традиційної шкільної програми. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17324 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПавлосьО_Дух_2018.pdf | 657.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.