Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17314
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єдинак, Геннадій | - |
dc.contributor.author | Yedynak, Hennadii | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-06T10:42:17Z | - |
dc.date.available | 2019-02-06T10:42:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Єдинак Г. Стан вирішення завдання з поліпшення психофізичного стану учнів початкової школи на сучасному етапі / Єдинак Г.А. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2015. - Вип. 129(3)15. - С. 122-127. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17314 | - |
dc.description.abstract | У роботі проаналізовано стан розв’язання проблеми покращення показників учнів початкової школи у процесі фізичного виховання. Виявлено, що на фоні збільшення навчального навантаження у першому і другому класах знижується рухова активність дітей, інтерес до занять фізичними вправами, а резистентність організму до негативної дії зовнішніх чинників недостатня, режим навчальної діяльності та відпочинку – незбалансований. Це не сприяє формуванню належного психофізичного стану, – одного з визначальних чинників досягнення високих результатів у різнобічному розвитку дітей. У зв’язку з цим виокремлено шляхи і способи поліпшення ситуації, що склалася на сучасному етапі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | учні початкової школи | uk_UA |
dc.subject | показники психофізичного стану | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | підвищення ефективності занять | uk_UA |
dc.title | Стан вирішення завдання з поліпшення психофізичного стану учнів початкової школи на сучасному етапі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єдинак_2015.pdf | 461.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.