Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиян, Олена-
dc.contributor.authorShyian, Olena-
dc.date.accessioned2019-02-06T08:18:21Z-
dc.date.available2019-02-06T08:18:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШиян О. Формування середовища сприятливого для здоров’я у контексті забезпечення якості освіти / Шиян О. І. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 8. – С. 120-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17289-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз підходів до формування дружнього до школяра середовища, сприятливого для збереження і зміцнення здоров’я у контексті забезпечення якості діяльності закладу освіти. У дослідженні використані нормативноправові документи і літературні джерела, доповіді та звіти національних і міжнародних державних та громадських інституцій. Обгрунтовано, що проблема формування здоров’язбережного шкільного середовища актуальна для України. Визначено імперативи щодо якості навчання (моральний, оточення, виживання, звітності). Доведено, що сучасні чинники, які сприяють забезпеченню якості та створенню здорового шкільного середовища закладу освіти – це орієнтація на клієнта, необхідність підтримки внутрішньої цілісності - послідовності, зменшення непевності. Встановлено роль інформаційних систем у досліджуваному процесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectзабезпеченняuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.titleФормування середовища сприятливого для здоров’я у контексті забезпечення якості освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шиян Олена_2012.pdf463.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.