Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17285
Title: Проблеми впровадження варіативної складової навчальної програми
Authors: Шиян, Олена
Shyian, Olena
Кравченко, Н.
Kravchenko, N.
Keywords: учитель
фізична культура
навчальна програма
принцип
варіативність
Issue Date: 2012
Citation: Шиян О. Проблеми впровадження варіативної складової навчальної програми / Шиян О.І., Кравченко Н.С. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2012. - № 9. - С. 104-107.
Abstract: Розглянуто проблеми впровадження навчальної програми з фізичної культури, що ґрунтується на принципі варіативності. Наведено результати опитування учителів фізичної культури. На запитання анкети відповідало 100 педагогів, віком від 25 до 65 років. Встановлено, що переважна більшість фахівців дотримуються методичних рекомендацій щодо впровадження навчальної програми та її варіативної складової. Виявлено, що при застосуванні варіативних модулів навчальної програми в учителів виникають певні труднощі: незадовільний стан матеріально-технічної бази та рівень організаційно-методичної допомоги; відсутність належних умов для якісного проведення уроків. Наголошується необхідність підвищення ефективності різних форм методичного забезпечення – районних, міських методичних об’єднань учителів, семінарів та майстер-класів. Встановлено, що недоліком застосування варіативних модулів навчальної програми є відсутність у змісті навчальної програми вказівок щодо викладання навчального матеріалу для дітей з ослабленим станом здоров’я (підготовча та спеціальна медична групи).
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17285
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шиян ОІ_2012.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.