Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанченко, Наталія-
dc.contributor.authorStepanchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-02-05T13:57:06Z-
dc.date.available2019-02-05T13:57:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтепанченко Н. І. Особливості професійно-педагогічної мотивації майбутнього спортивного педагога / Н. І. Степанченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту імені Лесі Українки. – Луцьк, 2012. – № 3. – С. 101–105.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17283-
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження актуального стану професійно-педагогічної мотивації (вибору професійної діяльності та професійної спрямованості) майбутнього спортивного педагога, оскільки її суттєві відмінності та особливості вивчені недостатньо. В експерименті взяли участь 232 студента І та IV курсів Львівського державного університету фізичної культури. Рівень сформованості ціннісного ставлення до педагогічної діяльності визначався за допомогою анкетування. Установлено, що 25,33 % студентів І курсу мотивами вибору професійної діяльності обрали отримання диплома. Приблизно чверті опитаних (21,64 %) подобається обрана професія. Бути хорошим спеціалістом хотіли 15,67 % першокурсників; культурною, освіченою людиною – 13,45 %; подобається робота з людьми – 10,45 % студентів. Із I по IV курс мотиви студентів суттєво не змінюються. При цьому низький рівень оцінки педагогічної діяльності в сучасній фізкультурній освіті, якщо не прямо, то опосередковано пов’язаний із низьким статусом професії спортивного педагога. Визначена динаміка показників професійної спрямованості свідчить про суттєве зниження до четвертого курсу відсотка тих, хто проявляє інтерес до напряму підготовки (із 44,03 % до 10,20 %) та досить високий відсоток студентів у яких відсутній стійкий інтерес до професії (20,15 % на І курсі та 31,63 % на IV курсі).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспортивний педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна мотиваціяuk_UA
dc.subjectвибір професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.titleОсобливості професійно-педагогічної мотивації майбутнього спортивного педагогаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Степанченко_2012.pdf297.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.