Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17277
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвійчук, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Соловйов, Валерій | - |
dc.contributor.author | Matviichuk, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Soloviov, Valerii | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-05T13:33:16Z | - |
dc.date.available | 2019-02-05T13:33:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Матвійчук Т. Ф. Методика формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Т. Ф. Матвійчук, В. Ф. Соловйов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця, 2018. – Вип. 50. – С. 328–332. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17277 | - |
dc.description.abstract | Підвищення ефективності підготовки педагогічних працівників, які мають володіти високим рівнем кваліфікації в своїй професійній діяльності є одним зі стратегічних завдань освітньої політики України. Представлена у статті методика формування педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін передбачає: розвиток педагогічного потенціалу фахівців з фізичного виховання і спорту як процес безперервного підвищення рівня професійної підготовки протягом усього навчання у закладах вищої освіти; ефективне формування професійних знань і вмінь шляхом застосування елементів технологій розвивального навчання та включення здобувачів вищої освіти у практичну діяльність, яка моделює діяльність учителя-практика; формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя через опанування умінь ефективно вирішувати педагогічні ситуації; розвиток педагогічного мислення за допомогою підвищення вимог до самовиховання і критичного самооцінювання в навчальному процесі; формування індивідуального стилю професійної діяльності на основі навчальної діяльності, аналогічної професійній, і відповідно до особистісних потреб студентів. Запропонована методика формування педагогічної майстерності студентів є дидактично доцільною та ефективною. Доведено суттєве покращення якості навчання у закладах вищої освіти галузі фізичної культури і спорту у результаті комплексного, інтегрованого розвитку всіх компонентів педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | здобувач вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | учитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | методика формування | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | фізична культура і спорт | uk_UA |
dc.title | Методика формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матвійчук_Соловйов_2018.pdf | 553.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.