Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвійчук, Тетяна-
dc.contributor.authorСоловйов, Валерій-
dc.contributor.authorMatviichuk, Tetiana-
dc.contributor.authorSoloviov, Valerii-
dc.date.accessioned2019-02-05T13:33:16Z-
dc.date.available2019-02-05T13:33:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМатвійчук Т. Ф. Методика формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Т. Ф. Матвійчук, В. Ф. Соловйов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця, 2018. – Вип. 50. – С. 328–332.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17277-
dc.description.abstractПідвищення ефективності підготовки педагогічних працівників, які мають володіти високим рівнем кваліфікації в своїй професійній діяльності є одним зі стратегічних завдань освітньої політики України. Представлена у статті методика формування педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін передбачає: розвиток педагогічного потенціалу фахівців з фізичного виховання і спорту як процес безперервного підвищення рівня професійної підготовки протягом усього навчання у закладах вищої освіти; ефективне формування професійних знань і вмінь шляхом застосування елементів технологій розвивального навчання та включення здобувачів вищої освіти у практичну діяльність, яка моделює діяльність учителя-практика; формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя через опанування умінь ефективно вирішувати педагогічні ситуації; розвиток педагогічного мислення за допомогою підвищення вимог до самовиховання і критичного самооцінювання в навчальному процесі; формування індивідуального стилю професійної діяльності на основі навчальної діяльності, аналогічної професійній, і відповідно до особистісних потреб студентів. Запропонована методика формування педагогічної майстерності студентів є дидактично доцільною та ефективною. Доведено суттєве покращення якості навчання у закладах вищої освіти галузі фізичної культури і спорту у результаті комплексного, інтегрованого розвитку всіх компонентів педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні дисципліниuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectучитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectметодика формуванняuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectфізична культура і спортuk_UA
dc.titleМетодика формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матвійчук_Соловйов_2018.pdf553.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.