Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17255
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романчишин, О. | - |
dc.contributor.author | Сидорко, Олег | - |
dc.contributor.author | Дика, М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-05T11:39:47Z | - |
dc.date.available | 2019-02-05T11:39:47Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Романчишин О. Соматичне здоров’я, адаптаційний потенціал, фізичний стан та біологічний вік студентів педагогічного коледжу / Романчишин О., Сидорко О., Дика М. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2010. - № 11. - С. 98-101. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17255 | - |
dc.description.abstract | Наведено порівняльну характеристику показників здоров’я студентів педагогічного коледжу. Проводилися соматометричні та фізіометричні вимірювання 545-ти студентів 2-4 курсів педагогічного коледжу. Встановлено «небезпечний» рівень показників здоров’я студентів. Підтверджено, що рівень соматичного здоров’я і фізичного стану студентів-чоловіків вищий ніж у студенток. З’ясовано, що з роками навчання в коледжі спостерігається погіршення соматичного здоров’я студентів, адаптаційного потенціалу та фізичного стану студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | здоров'я | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | потенціал | uk_UA |
dc.subject | соматичне здоров'я | uk_UA |
dc.title | Соматичне здоров’я, адаптаційний потенціал, фізичний стан та біологічний вік студентів педагогічного коледжу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Романчишин_Сидорко_Дика.pdf | 384.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.