Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДух, Тетяна-
dc.contributor.authorDukh, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-02-05T11:17:25Z-
dc.date.available2019-02-05T11:17:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДух Т. Порівняльний аналіз рівня фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів / Дух Т.І. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2012. - № 8. - С. 39-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17250-
dc.description.abstractМета дослідження – виявити стан та розкрити шляхи удосконалення фізичної підготовленості студентів. Розглянуто питання удосконалення фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. Проведено порівняльний аналіз рівня фізичної підготовленості студентів. У дослідженні прийняло участь 727 студентів трьох вищих навчальних закладів, здійснено оцінку їх фізичної підготовленості. Виявлено низький рівень підготовленості у показниках сили, аеробної та анаеробної витривалості, та швидкісно-силових якостях. Описано коефіцієнти варіації, рівень істотності результатів фізичної підготовленості. Відзначено тенденцію до зниження результатів у показниках спритності, гнучкості, сили – у хлопців, та у показниках динамічної сили, спритності, швидкісно-силових показниках та швидкісної витривалості у дівчат. Встановлено недостатній рівень фізичної підготовленості у 22% студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectфізичний станuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз рівня фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дух_2012.pdf474.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.