Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17192
Title: Проба Руф'є як метод діагностики функціонального стану серцево-судинної системи дітей шкільного віку
Authors: Заневський, Ігор
Zanevskyi, Ihor
Keywords: фізкультура в школі
група здоров’я
проба Руф’є
Issue Date: 2011
Citation: Заневський І. П. Проба Руф'є як метод діагностики функціонального стану серцево-судинної системи дітей шкільного віку / І. П. Заневський // Спортивна наука України. - 2011. - № 3. - С. 1-23..
Abstract: Метою роботи було створення моделі коригування величини індексу Руф’є та градації рівнів функціонального стану серцево-судинної системи при розподілі на групи здоров’я для занять фізкультурою дітей шкільного віку. Методика дослідження збудована на основі методів теорії і методики фізичного виховання, математичного моделювання, пульсометрії й теорії моторних тестів. Застосовано офісні комп’ютерні технології та інтернет-пошук інформації. Представлено результати порівняльного аналізу існуючих способів коригування значень індексу Руф’є для дітей різного віку. Запропоновано модель коригування величини індексу Руф’є та модель коригування градації оцінок проби Руф’є з урахуванням віку пацієнта. Показано, що параметром коригування величини індексу Руф’є й градації оцінок відповідної проби має бути відношення норми ЧСС у стані спокою, прийняте для вікової групи пацієнта, до норми ЧСС дорослої людини. Відповідна модель оцінки функціонального стану серцево-судинної системи дітей шкільного віку дає статистично істотну (р < 0,001) корекцію величини індексу Руф’є й градації рівнів здоров’я відносно загальноприйнятої моделі для дорослих, яка рекомендується Інструкцією . Представлено кількісну оцінку наслідків коригування на розподіл учнів за рівнями і групами здоров’я.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17192
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заневський Ігор.pdf460.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.