Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17177
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лукавенко, А. | - |
dc.contributor.author | Lukavenko, A. | - |
dc.contributor.author | Єдинак, Геннадій | - |
dc.contributor.author | Yedynak, Hennadii | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-04T07:25:46Z | - |
dc.date.available | 2019-02-04T07:25:46Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Лукавенко А. Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання / Лукавенко А. В., Єдинак Г. А. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 2. – С. 66 – 70. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17177 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто стан проблеми, пов’язаної із реалізацією диференційованого й індивідуального підходів до першокурсників вищих навчальних закладів у процесі покращення їх психофізичного стану засобами фізичного виховання. Аналізом наукової літератури виявлено, що такий стан переважної більшості студентів нижчий від необхідного, а адаптації до навчальної діяльності відбувається ірраціональним шляхом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | студенти-першокурсники | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | соматотип | uk_UA |
dc.subject | психофізичний стан | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.title | Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лукавенко_Єдинак_12lavppe.pdf | 474.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.