Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17159
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Завидівська, Наталія | - |
dc.contributor.author | Zavydivska, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-01T10:00:44Z | - |
dc.date.available | 2019-02-01T10:00:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Завидівська Н. Н. Педагогічні новації у системі загальної фізкультурної освіти студентів: концепт здоров’язбережувального навчання / Наталія Завидівська // Науковий часопис нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. – Київ, 2018. – Вип. 3К(97)18. – С. 213–217 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17159 | - |
dc.description.abstract | В статті обґрунтовано педагогічні новації формування здоров’язбережувальних знань, вмінь і навичок студентів у системі загальної фізкультурної освіти. Здійснено аналіз сутності і змісту дефініції «здоров’язбережувальне навчання». Узагальнено концепцію здоров’язбережувального навчання на основі вивчення мотивів і потреб студентів щодо фізичного виховання. Визначено взаємозв’язок складових єдиної системи індивідуальних і результативних заходів формування фізкультурної освіченості студентів. Встановлено взаємозв’язки і представлено систему педагогічних впливів для оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів. Декларовано, що у системі загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів необхідно, у першу чергу, використовувати такі засоби навчання, освітні технології і методики, що здатні відображати фундаментальні моменти двоєдиного процесу інтеграції і диференціації здоров’язбережувальних знань. Перед усім, це знання, що виникають на стику багатьох наук і дозволяють студентові виходити на системний рівень пізнання свого організму, бачити і використовувати механізми самоорганізації та саморозвитку для збереження власного здоров’я. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальне навчання | uk_UA |
dc.subject | загальна фізкультурна освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогічні впливи | uk_UA |
dc.subject | педагогічні новації | uk_UA |
dc.title | Педагогічні новації у системі загальної фізкультурної освіти студентів: концепт здоров’язбережувального навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zavydivska_2018.pdf | 254.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.