Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17137
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвійчук, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Matviichuk, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Соловйов, Валерій | - |
dc.contributor.author | Soloviov, Valerii | - |
dc.contributor.author | Окопний, Андрій | - |
dc.contributor.author | Okopnyi, Andrii | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-01T08:05:49Z | - |
dc.date.available | 2019-02-01T08:05:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Матвійчук Т. Принципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / Матвійчук Т. Ф., Соловйов В.Ф., Окопний А.М. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – Київ, 2017. – Вип. 5К (86) 17. – С. 192–197. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17137 | - |
dc.description.abstract | В статті визначено основні принципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів: цілісності педагогічного процесу; індивідуалізації та диференціації; професійно-педагогічної спрямованості; єдності наукової та педагогічної діяльності; соціокультурної детермінації підготовки майбутнього вчителя; безперервності та наступності педагогічної освіти; включеності педагога в інноваційну діяльність; імплікації загальної та педагогічної культури; фасилітації; спільної творчої діяльності; професійно-педагогічного самовдосконалення. Крім названих, формування і розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів має спиратися на інші специфічні принципи, зокрема: принцип активної взаємодії суб’єктів освітнього середовища, принцип підтримки творчих ініціатив і принципоптимальності. Завдання становлення і розвитку педагогічної майстерності передбачає проектування особистості та виховання її творчої індивідуальності у процесі професійної підготовки на основі сукупності принципів, а також урахування традиційних та інноваційних принципів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | принципи формування і розвитку | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | Принципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Matviichuk_ Solovyov Valeriy_Okopnyy.pdf | 550.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.