Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17116
Title: Ставлення учнів до засобів боксу у фізичному вихованні в ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою
Authors: Ільницький, Іван
Окопний, Андрій
Палатний, А.
Ilnytskyi, Ivan
Okopnyi, Andrii
Palatnyi, A.
Keywords: фізичне виховання
бокс
учні
анкетування
Issue Date: 2018
Citation: Ільницький І. Ставлення учнів до засобів боксу у фізичному вихованні в ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою / Ільницький І., Окопний А., Палатний А. // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Київ, 2018. - Вип. 1. - С. 25-29.
Abstract: У статті з’ясовано ставлення учнів до засобів боксу у фізичному вихованні в ліцеях з посиленою військовофізичною підготовкою. Результати. Учні характеризують свій стан здоров’я як середній та добрий (33,96 та 62,26% респондента), визначаються спрямованість занять як різнобічний розвиток (52,83%), вказують на потребу додаткових самостійних занять (92,45%), потребують занять 3-4 рази на тиждень або щодня (50,94% та 49,06% респондента відповідно). Найбільший вплив на мотивацію учнів до занять фізичною культурою мають друзі (50,94%); найбільш популярними видами рухової діяльності є спортивні єдиноборства (73,58% респондента відповідно). Переконані в наявному позитивному впливові занять з боксу на фізичну підготовленість (73,58%), серед основних переваг занять боксом визначають появу впевненості в собі (81,13%), нових силових характеристик (62,26%) та прикладних навичок (56,60%), впевнені у продовжені занять боксом у подальшій професійній та побутовій діяльності (69,81% респондента відповідно).
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17116
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilnytskyi I., Okopnyi A., Palatnyy A._2018.pdf373.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.