Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorСтефанишин, М.-
dc.contributor.authorПетришин, Юрій-
dc.contributor.authorBodnar, Ivanna-
dc.contributor.authorStefanyshyn, M.-
dc.contributor.authorPetryshyn, Yurii-
dc.date.accessioned2019-01-31T09:26:45Z-
dc.date.available2019-01-31T09:26:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБоднар І. Р. Оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів старших класів з урахуванням показників фізичного розвитку / Боднар І. Р., Стефанишин М. В, Петришин Ю. В. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2016. - № 6. - С. 9-17.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17097-
dc.description.abstractУрахування показників фізичного розвитку під час оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів дозволяє диференціювати процес навчання і оздоровлення під час уроків фізичної культури. Мета: обґрунтування критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів з урахуванням показників їхнього фізичного розвитку. Матеріал: в до- слідженнях взяло участь школярі 10-11 класів (n=406; 211 хлопців, 195 дівчат). Після тестування фізичної підготовленості школярів за нормативами чинної програми проводилась діагностика психоемоційного стану учнів. Результати: в оцінках нормативів фізичної підготовленості спостерігали суттєве порушення універсального закону нормального розподілу. Встановлено, що показники фізичного розвитку у більшості школярів виходять за межі норми. З’ясовано, що найбільш інформативними показниками є довжина тіла, обхват грудної клітки та відносна маса тіла. Обґрунтовано необхідність врахування показників фізичного розвитку при визначенні рівня фізичної підготовленості. Обґрунтовано і розроблено диференційовані нормативи для оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів. Висновки: Тестування за нормативами без урахування показників фізичного розвитку не сприяють мотивуванню школярів до подальшого фізичного самоудосконалення. Таке тестування призводять до високої ситуативної тривожності та несприятливого психоемоційного стану школярів.uk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectучні старших класівuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectтесмиuk_UA
dc.titleОцінювання рівня фізичної підготовленості учнів старших класів з урахуванням показників фізичного розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Боднар_PPMB_2016_6_4.pdf548.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.