Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17097
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.contributor.author | Стефанишин, М. | - |
dc.contributor.author | Петришин, Юрій | - |
dc.contributor.author | Bodnar, Ivanna | - |
dc.contributor.author | Stefanyshyn, M. | - |
dc.contributor.author | Petryshyn, Yurii | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-31T09:26:45Z | - |
dc.date.available | 2019-01-31T09:26:45Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Боднар І. Р. Оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів старших класів з урахуванням показників фізичного розвитку / Боднар І. Р., Стефанишин М. В, Петришин Ю. В. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2016. - № 6. - С. 9-17. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17097 | - |
dc.description.abstract | Урахування показників фізичного розвитку під час оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів дозволяє диференціювати процес навчання і оздоровлення під час уроків фізичної культури. Мета: обґрунтування критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів з урахуванням показників їхнього фізичного розвитку. Матеріал: в до- слідженнях взяло участь школярі 10-11 класів (n=406; 211 хлопців, 195 дівчат). Після тестування фізичної підготовленості школярів за нормативами чинної програми проводилась діагностика психоемоційного стану учнів. Результати: в оцінках нормативів фізичної підготовленості спостерігали суттєве порушення універсального закону нормального розподілу. Встановлено, що показники фізичного розвитку у більшості школярів виходять за межі норми. З’ясовано, що найбільш інформативними показниками є довжина тіла, обхват грудної клітки та відносна маса тіла. Обґрунтовано необхідність врахування показників фізичного розвитку при визначенні рівня фізичної підготовленості. Обґрунтовано і розроблено диференційовані нормативи для оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів. Висновки: Тестування за нормативами без урахування показників фізичного розвитку не сприяють мотивуванню школярів до подальшого фізичного самоудосконалення. Таке тестування призводять до високої ситуативної тривожності та несприятливого психоемоційного стану школярів. | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | учні старших класів | uk_UA |
dc.subject | фізичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | мотиви | uk_UA |
dc.subject | тесми | uk_UA |
dc.title | Оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів старших класів з урахуванням показників фізичного розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Боднар_PPMB_2016_6_4.pdf | 548.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.