Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17062
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пасічник, Вікторія | - |
dc.contributor.author | Пітин, Мар'ян | - |
dc.contributor.author | Бубела, Олег | - |
dc.contributor.author | Pasichnyk, Viktoriia | - |
dc.contributor.author | Pityn, Marian | - |
dc.contributor.author | Bubela, Oleh | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-30T10:59:59Z | - |
dc.date.available | 2019-01-30T10:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Пасічник В. Вікові особливості поведінкових характеристик дітей дошкільного віку / Пасічник Вікторія, Пітин Марьян, Бубела Олег // Фізична культура, спорт та здоров'я нації : зб. наук. пр.- Вінниця, 2018. - № 5. - С. 90-96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17062 | - |
dc.description.abstract | Формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я молодого покоління, убезпечення його життєдіяльності – одне з основних завдань держави. Передусім, воно актуалізується у дошкільному віці, коли відбувається створення базових компонентів формування особистості дитини. Наявна система дошкільної освіти в Україні потребує якісного реформування в контексті переходу до диференціації навчання. За таких обставин значно підвищується роль фізичного виховання у системі дошкільної освіти, потенціал якого не лише у впливі на рухову сферу, а й на духовну, особистісну та соціальну. При цьому необхідний диференційований підхід, який враховує вік, стан здоров`я, фізичної підготовленості, а також типологічні особливості нервової системи дітей дошкільного віку. Мета дослідження: визначити вікові особливості дітей дошкільного віку за поведінковими характеристиками. Матеріал і методи: дослідження проводилося на базі дошкільних навчальних закладів м. Львова та Львівської області у 2017 році. Усього у дослідженні взяли участь 1188 дітей дошкільного віку, серед них 418 дітей (216 хлопчиків, 202 дівчаток) молодшого дошкільного віку (3–4 роки), 350 – (180 хлопчиків, 170 дівчаток) середнього дошкільного віку (4–5 років) та 420 – (211 хлопчиків, 209 дівчаток) старшого дошкільного віку (5–6 років) та 78 вихователів-педагогів. У роботі застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, узагальнення даних літературних джерел); педагогічні (констатувальний експеримент); анкетування, математичної статистики. Зазначено, що в процесі фізичного виховання педагогам необхідно дотримуватися диференційованого підходу, який враховує типологічні особливості нервової системи дітей 3–6 років. Встановлено, що серед дітей дошкільного віку траплялися усі типи нервової системи з тенденцією до переважання дітей з врівноваженою нервовою системою. Співвідношення кількості дітей 3–6 років із різними типами нервової системи була майже однаковою в усіх вікових підгрупах дівчаток і хлопчиків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | поведінкові характеристики | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | поведінка | uk_UA |
dc.title | Вікові особливості поведінкових характеристик дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пасічник_Пітин_Бубела_2018.pdf | 790.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.