Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16941
Title: Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності Олімпійських ігор у світі
Authors: Шинкарук, Олена
Keywords: Олімпійський рух
спорт
бізнес
комерціалізація спорту
некомерційний маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: ЛДУФК
Citation: Шинкарук О. Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності Олімпійських ігор у світі / Олена Шинкарук // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 380-383.
Abstract: Мета - виявити проблеми та теоретично обгрунтувати необхідність удосконалення маркетингової політики МОК.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16941
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шинкарук О..pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.