Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтаманюк, Дмитро-
dc.contributor.authorAtamaniuk, Dmytro-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2019-01-25T09:48:39Z-
dc.date.available2019-01-25T09:48:39Z-
dc.date.issued2019-01-25-
dc.identifier.citationМаркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" / розроб. Атаманюк Д. - 2018. - 9 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16930-
dc.description.abstractОсновна мета курсу – вивчення особливостей формування попиту та пропозиції на туристичні послуги та цілеспрямована діяльність по забезпеченню ефективної результативності на ринку послуг. З метою досягнення поставленої мети передбачається вивчення розвитку маркетингу в туризмі в різних його видах та складових елементах, організації і здійснення ліцензування, рекламної діяльності, правового регулювання маркетингу в туризмі, організації проведення туристичних заходів, особливостей проведення маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкафедра економіки та менеджментуuk_UA
dc.subject"Маркетинг туризму"uk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectінформаційний обсяг дисципліниuk_UA
dc.subjectрекомендована літератураuk_UA
dc.titleМаркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм"uk_UA
dc.typePlan or blueprintuk_UA
Appears in Collections:Навчальні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9. Навчальна програма_Мар_тур_242.pdf297.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.