Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗєнкова, Анна-
dc.contributor.authorZienkova, Anna-
dc.date.accessioned2019-01-22T13:27:23Z-
dc.date.available2019-01-22T13:27:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗєнкова А. Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі Чемпіонату Європи 2010 р.) / Анна Зєнкова // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 99-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16829-
dc.description.abstractМета - визначення особливостей впливу комерціалізації на окремі спортивні змагання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectкомерціалізаціяuk_UA
dc.subjectлегка атлетикаuk_UA
dc.subjectзмаганняuk_UA
dc.subjectчемпіонат Європиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectорганізаційні особливостіuk_UA
dc.titleВплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі Чемпіонату Європи 2010 р.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зєнкова А..pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.