Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1612
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пірус, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-20T07:40:09Z | - |
dc.date.available | 2015-04-20T07:40:09Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Пірус О. Формування готовності викладачів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації фізкультурного профілю до використання інтерактивних методів навчання на прикладі викладання дисципліни "Теорія і методика легкої атлетики" / Ольга Пірус // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 4. - С. 106 - 110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1612 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанням використання методів інтерактивного навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців при викладанні спортивно-педагогічних дисциплін у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації фізкультурного профілю. Досліджується рівень поінформованості та готовності викладачів до застосування цих методів навчання під час викладання. Розглядається зміст та основні проблеми при викладанні дисципліни «Теорія і методика легкої атлетики». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | спортивно-педагогічна дисципліна | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.title | Формування готовності викладачів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації фізкультурного профілю до використання інтерактивних методів навчання на прикладі викладання дисципліни "Теорія і методика легкої атлетики" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Пірус _86.pdf | 149.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.