Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorАндрес, Андрій-
dc.contributor.authorЛемешко, В'ячеслав-
dc.contributor.authorДух, Тетяна-
dc.date.accessioned2015-04-17T08:29:01Z-
dc.date.available2015-04-17T08:29:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОрганізаційно-методичні аспекти удосконалення фахової підготовки майбутніх викладачів фізичного виховання / Іванна Боднар, Андрій Андрес, В'ячеслав Лемешко, Тетяна Дух // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 4. - С. 18 - 24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1569-
dc.description.abstractАналізуються сучасні підходи вирішення проблеми формування знань і вмінь майбутніх учителів фізичної культури. Проаналізовано більше ніж 120 літературних джерел. З’ясовано способи поліпшення ефективності фахової підготовки: удосконалення методик традиційних навчальних дисциплін (легкої атлетики, гімнастики), їх інтеграції, переймання закордонного досвіду, впровадження модульно- рейтингової системи підготовки, сучасних технологій навчання, поліпшення керування процесом навчання студентів через систему контролю їх знань і вмінь тощо. Доведено, що проблема фахової підготовки студентів спеціальності „Фізичне виховання” до проведення комплексного педагогічного контролю й оцінювання навчальних досягнень студентів актуальна та соціально важлива.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.titleОрганізаційно-методичні аспекти удосконалення фахової підготовки майбутніх викладачів фізичного вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Боднар_60.pdf169.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.