Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриймак, М.-
dc.contributor.authorPryimak, M.-
dc.date.accessioned2018-11-22T08:23:17Z-
dc.date.available2018-11-22T08:23:17Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПриймак М. Маркетингова стратегія вищих навчальних закладів фізкультурного профілю на ринку праці в Україні / Марія Приймак // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2005. - Вип. 9 , т. 3. - С. 332 - 337.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/15652-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.subjectфізкультурна освітаuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія вищих навчальних закладів фізкультурного профілю на ринку праці в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Приймак М. Маркетингова....pdf417 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.