Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипенко, Надія-
dc.date.accessioned2014-12-24T08:47:48Z-
dc.date.available2014-12-24T08:47:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПилипенко Н. Комерціалізація у фізкультурно-спортивних громадських організаціях / Надія Пилипенко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Л., 2014. – Вип. 18, т. 2. – С. 110 – 115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/154-
dc.description.abstractУ статті наведено деякі точки зору щодо категорії "комерціалізація" та подано власне розуміння. Розглядаються особливості комерціалізації у ФКіС на прикладі спортивних громадських організацій Львівської області різного структурного рівня і форм: обласної спортивної федерації, спортивного клубу, відокремленого підрозділу та з різних видів фізкультурно-спортивних послуг. Відзначаються певні проблеми, які ще тут існують і які слід подолати для подальшого розвитку комерціалізації у фізичній культурі та спорті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізкультурно-спортивна громадська організаціяuk_UA
dc.subjectкомерціалізаціяuk_UA
dc.subjectспортивна федераціяuk_UA
dc.subjectспортивно-туристський клубuk_UA
dc.titleКомерціалізація у фізкультурно-спортивних громадських організаціяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Pylypenko N..pdf978.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.