Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2018-10-22T08:34:43Z-
dc.date.available2018-10-22T08:34:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14552-
dc.description.abstractАктуальним питанням сьогодення є розроблення інноваційних стратегій навчання школярів з інтелектуальними порушеннями, підготовка їх до самостійної життєдіяльності та формування життєвої компетентності для успішної подальшої соціальної адаптації. В умовах запровадження концепції Нової української школи виникає потреба в зміні освітніх пріоритетів щодо корекційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Важливе місце в навчальному процесі займає корекційно-розвиткова модель навчання, яка забезпечує школярів необхідними комплексними знаннями, уміннями та навичками.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з інтелектуальними порушеннямиuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectтипова освітня програмаuk_UA
dc.titleПро затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної спеціальної освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями : наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 816uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Нормативні документи з інклюзивної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.