Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1412
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пасічник, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-07T08:01:09Z | - |
dc.date.available | 2015-04-07T08:01:09Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Пасічник В. Інтегровано-розвивальні м'ячі як чинник гармонійного розвитку фізичних і розумових здібностей дітей віком 5 років / Вікторія Пасічник // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 2. - С. 191 - 194. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1412 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано специфіку використання інтегровано-розвивальних м’ячів у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку. Показано, що заняття з використанням м’ячів сприяють розвиткові фізичних здібностей, вдосконаленню рухової сфери, розширюючи запас рухових умінь і навичок. Висвітлено, що рухливі ігри, естафети і вправи з інтегровано-розвивальними м’ячами поліпшують розвиток розумових і творчих здібностей, сприяють вихованню моральних цінностей і естетичної культури, а також забезпечують як первинну, так і вторинну профілактику найрозповсюдженіших недоліків у фізичному розвиткові і здоров’ї дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інтегровано-розвивальні м’ячі | uk_UA |
dc.subject | фізичні здібності | uk_UA |
dc.subject | розумові здібності | uk_UA |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Інтегровано-розвивальні м'ячі як чинник гармонійного розвитку фізичних і розумових здібностей дітей віком 5 років | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Пасічник_176.pdf | 134.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.