Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1382
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білогур, Влада | - |
dc.contributor.author | Корж, Наталія | - |
dc.contributor.author | Сметанін, Сергій | - |
dc.contributor.author | Мазін, Василь | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-06T08:25:31Z | - |
dc.date.available | 2015-04-06T08:25:31Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Передумови формування ціннісного ставлення у студентів технічних спеціальностей ЗНТУ до самостійних занять фізичною культурою та спортом / Влада Білогур, Наталія Корж, Сергій Сметанін, Василь Мазін // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 2. - С. 16 - 20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1382 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються теоретичні засади формування ціннісного ставлення студентів до занять фізичною культурою і спортом. В умовах модернізації вищої освіти професійна підготовка має супроводжуватися цілеспрямованим формуванням ціннісного ставлення до свого здоров’я. Адже під час навчання у вищому навчальному закладі у студентів формується активна життєва позиція, відмінна сформована у шкільні роки, і вони по-іншому оцінюють свої можливості. Освоєння цінностей фізичної культури дає можливість молодій людині розуміти складність життя, формувати фізичний та духовний потенціал. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Передумови формування ціннісного ставлення у студентів технічних спеціальностей ЗНТУ до самостійних занять фізичною культурою та спортом | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Білогур_29.pdf | 149.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.