Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-09-17T12:28:08Z-
dc.date.available2018-09-17T12:28:08Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Прогнозування кон'юнктури: основні підходи / Іванова Л. О. // Проблеми становлення маркетингу і зовнішньоекономічного комплексу в перехідних економіках : зб. наук. пр. - Львів, 1996. - С. 47-49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13411-
dc.description.abstractРозробка прогнозів кон'юнктури передбачає проведення робіт у декілька стадій. При цьому мається на увазі, що після проведення теоретичного аналізу кон'юнктури визначається мета прогнозування, а потім ставиться безпосереднє завдання розробки прогнозу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкон'юнктураuk_UA
dc.subjectпрогнозування кон'юнктуриuk_UA
dc.titleПрогнозування кон'юнктури: основні підходиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. О..pdf730.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.