Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗєнкова, Анна-
dc.date.accessioned2015-04-02T08:27:36Z-
dc.date.available2015-04-02T08:27:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗєнкова А. Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі чемпіонату Європи 2010 р.) / Анна Зєнкова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 99 - 104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1328-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані особливості організації та проведення спортивних змагань у легкій атлетиці на прикладі чемпіонату Європи 2010 року. Розглянуто зміни та нововведення, що відбулися в цих змаганнях під впливом процесу комерціалізації. Визначено деякі елементи комерційного підходу до проведення чемпіонату Європи та їх вплив на розвиток і популяризацію легкої атлетики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлегка атлетикаuk_UA
dc.subjectчемпіонат Європиuk_UA
dc.subjectкомерціалізаціяuk_UA
dc.titleВплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі чемпіонату Європи 2010 р.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Зєнкова _225.pdf251.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.