Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасюк, Наталія-
dc.contributor.authorTarasiuk, Nataliia-
dc.date.accessioned2018-09-05T10:30:48Z-
dc.date.available2018-09-05T10:30:48Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationТарасюк Н. Особливості проведення реклами фізкультурно-оздоровчих послуг / Наталія Тарасюк // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2002. - Вип. 6, т. 1. - С. 124-127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13040-
dc.description.abstractРеклама виступає однією з активних форм пропаганди фізкультурних занять.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДІФКuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectфізкультурно-оздоровчі послугиuk_UA
dc.titleОсобливості проведення реклами фізкультурно-оздоровчих послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тарасюк Н..pdf868.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.