Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-17T08:43:01Z-
dc.date.available2018-08-17T08:43:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМаркетинговий аналіз інтеграційних процесів у готельному бізнесі: світова практика та українські реалії / Іванова Л. О. // Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки : моногр. / за заг. ред. С. В. Ковальчук. - Хмельницький, 2011. - С. 156-166.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12745-
dc.description.abstractГотельний бізнес в Україні в сучасних умовах господарювання потребує створення теоретичної бази, розробки перспективних планів та механізмів ефективного управління і просування готельного продукту до кінцевого споживача.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.titleМаркетинговий аналіз інтеграційних процесів у готельному бізнесі: світова практика та українські реаліїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л,.pdf5.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.