Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-15T08:30:43Z-
dc.date.available2018-08-15T08:30:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Сучасні інструменти маркетингових комунікацій для підприємств готельного господарства / Іванова Л. О. // Проблеми післякризової економічної політики в Україні : програма конф. і тези доп. - Львів, 2011. - С. 82.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12688-
dc.description.abstractЗастосовуючи різні рівні маркетингового комунікаційного комплексу підприємств готельного господарства, вкрай важливо розуміти, що вони повинні використовуватись так, щоб переваги одного елемента компенсовували недоліки іншого і узгоджувались з усіма інструментами маркетингових комунікацій у готельному бізнесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectготеліuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСучасні інструменти маркетингових комунікацій для підприємств готельного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf186.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.