Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T10:36:37Z-
dc.date.available2018-08-14T10:36:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Засади ефективного планування маркетингу кооперативними торговельними підприємствами / Іванова Л. О. // Кооперативна модель економічного розвитку в умовах глобалізації : наук. конф. проф.-виклад. складу і аспірантів навч.-наук. комплексу "Академія". - Львів, 2012. - С. 31-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12658-
dc.description.abstractЕфективне планування маркетингу кооперативними торговельними підприємствами дозволить чіткіше оцінювати ринкову ситуацію та її можливі наслідки, вживати заходи щодо контролю ситуації, проводити своєчасну корекцію стратегії і тактику кооперативного торговельного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.titleЗасади ефективного планування маркетингу кооперативними торговельними підприємствамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf285.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.