Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T08:53:29Z-
dc.date.available2018-08-14T08:53:29Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України / Л. О. Іванова // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональне управління і місцеве самоврядування. Основи формування регіональної соціально-економічної політики : щорічник наук. пр. - Львів, 2000. - С. 230-242.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12645-
dc.description.abstractДля того, щоб заходи маркетингу щодо готельного бізнесу були більш ефективними, варто розглядати можливості готельної діяльності в розрізі окремих регіонів, адміністративних та економіко-географічних районів. Адже цим самим можна врахувати різний рівень розвитку готельного господарства, специфіку попиту на готельні послуги і зробити більш ефективною маркетингову політику стосовно окремих регіонів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.titleОцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л. Іванова.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.