Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorМузика, О.-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorMuzyka, O.-
dc.date.accessioned2018-08-14T08:12:18Z-
dc.date.available2018-08-14T08:12:18Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationІванова Л. Особливості маркетингового дослідження на ринку страхових послуг України / Лілія Іванова, Ольга Музика // Маркетинг в Україні : V Міжнар. конф. - Київ, 2004. - С. 54-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12637-
dc.description.abstractСтрахування є одним з найдинамічніших і найрентабельніших секторів економіки. Ринок страхових послуг в Україні розвивається дуже динамічно і має значний потенціал для зростання. У 2003р. українські страхові компанії зібрали страхових платежів на суму 9,13 млрд грн, шо в 2,1 раза більше, ніж позаторік. При цьому страхові компанії виплатили 860 млн грн, або 9,4% зібраних платежів. Важливими залишаються питання втримання досягнутих темпів для створення справді стійкого страхового ринку, який може виконувати зобов'язання перед своїми клієнтами, давати високі гарантії; підвищення іміджу страхового ринку для того, щоб не просити клієнта купити страховий поліс, а він сам бажав би застрахувати своє життя, свій автомобіль, будинок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстрахові послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингового дослідження на ринку страхових послуг Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л. Іванова, О. Музика.pdf212.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.