Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипенко, Надія-
dc.date.accessioned2015-03-18T11:08:05Z-
dc.date.available2015-03-18T11:08:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПилипенко Н. Сутність категорії "комерціалізація" у фізичній культурі та спорті / Надія Пилипенко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2012. - Вип. 16, т. 1. - С. 233 - 237.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1147-
dc.description.abstractУ статті аналізуються точки зору стосовно поняття “комерціалізація”. Виявлено, що цією проблемою ще мало займаються. Повних, точних і зрозумілих визначень категорії “комерціалізація” в економічній літературі майже немає, тому робиться спроба вивести своє розуміння цього поняття. Розглядається дискусія про користь і шкоду комерціалізації фізичної культури і спорту, яка провадиться на сторінках наукових видань. Подано висновки і деякі рекомендації щодо регулювання процесу комерціалізації фізичної культури і спорту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомерціалізаціяuk_UA
dc.subjectспортивна послугаuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.titleСутність категорії "комерціалізація" у фізичній культурі та спортіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Pulupen.pdf287.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.