Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11275
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Криштанович, Світлана | - |
dc.contributor.author | Kryshtanovych, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T12:02:05Z | - |
dc.date.available | 2018-06-19T12:02:05Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Криштанович С. Формування професійної компетентності майбутніх спортивних менеджерів: наукові підходи / Криштанович Світлана // Науковий вісник інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - Київ, 2017. - № 14. - С. 44-49. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11275 | - |
dc.description.abstract | Узагальнення методології вищезазначених підходів дає змогу встановити основні вимоги до формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. З'ясовано, що навчальний процес формування майбутнього спортивного менеджера має бути спрямований на: визначення системної діяльності, розкриття суті механізму її реалізації, формування та розвиток у студентів ключових і професійних компетентностей, вибір такого способу організації навчально-пізнавальної діяльності, який би сприяв підготовці професійного, конкурентоспроможного, затребуваного сучасним суспільством спортивного менеджера. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | спортивний менеджер | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | наукові підходи | uk_UA |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх спортивних менеджерів: наукові підходи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
С. Криштанович.pdf | 201.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.