Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1107
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кас'янова, Анна | - |
dc.contributor.author | Блавт, Оксана | - |
dc.contributor.author | Петрина, Роман | - |
dc.contributor.author | Мудрик, Іван | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-17T10:44:46Z | - |
dc.date.available | 2015-03-17T10:44:46Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Відчуття ритму як передумова успішного засвоєння техніки карате-до юними спортсменами / Анна Кас'янова, Оксана Блавт, Роман Петрина, Іван Мудрик // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2012. - Вип. 16, т. 1. - С. 108 - 112. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1107 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто ритм як одну з передумов для успішного засвоєння техніки карате-до на етапі попередньої базової підготовки. Засвоєння правильної техніки в карате-до – це, по суті, засвоювання правильного ритму, тому в процесі розвитку специфічних відчуттів особливі вимоги ставляться до відчуття ритму, який є необхідною складовою становлення спортивної майстерності юних каратистів. За результатами дослідження виявлено, що проблема технічної підготовки каратистів на етапі попередньої базової підготовки залишається на сьогодні досить актуальною через недостатню її дослідженість. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | карате-до | uk_UA |
dc.subject | ритм | uk_UA |
dc.subject | техніка | uk_UA |
dc.subject | змагальні вправи | uk_UA |
dc.subject | змагальна діяльність | uk_UA |
dc.title | Відчуття ритму як передумова успішного засвоєння техніки карате-до юними спортсменами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Kasyan.pdf | 304.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.