Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Елизавета-
dc.contributor.authorБоровская, Наталья-
dc.contributor.authorКисилева, Тальяна-
dc.date.accessioned2018-06-12T07:59:07Z-
dc.date.available2018-06-12T07:59:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМельник Е. Уровень развития эмпатии и ее компонентов как профессионально-важных качеств будущих педагогов / Елизавета Мельник, Наталья Боровская, Татьяна Кисилева // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 травня 2018 року, м. Львів). – Львів, 2018. - С. 309-312.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11048-
dc.description.abstractЕмпатія є найважливішим чинником мотивації допомоги іншій людині, що потрапила в складну життєву ситуацію, має проблеми фізичного, психологічного чи соціального характеру. Емпатія важлива не тільки у діяльності психолога, але і педагога. Стаття присвячена проблемі вивчення емпатії у студентів, які навчаються в університеті фізичної культури за спеціальностями лікувальна і адаптивна фізична культура, фізична реабілітація.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.titleУровень развития эмпатии и ее компонентов как профессионально-важных качеств будущих педагоговuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФтР_Розділ_7_02.pdf458.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.