Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1089
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернобай, Віталій | - |
dc.contributor.author | Лемешко, В'ячеслав | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-16T11:52:59Z | - |
dc.date.available | 2015-03-16T11:52:59Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Чернобай В. Формування ритмо-темпової структури змагального та скороченого розбігу у стрибунів у висоту / Віталій Чернобай, В'ячеслав Лемешко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2012. - Вип. 16, т. 1. - С. 318 - 323. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1089 | - |
dc.description.abstract | У статті подано результати аналізу формування ритмо-темпової структури змагального і скороченого розбігу стрибунів у висоту способом "фосбюрі-флоп". Розкрито кінематичні характеристики скороченого та повного розбігу стрибунів у висоту різної кваліфікації. Представлено спеціальні засоби стрибково-технічної підготовки юних стрибунів у висоту на осінньо-зимовому етапі підготовки стрибунів. Визначено індивідуальні особливості ритмо-темпової структури стрибунів у висоту різної кваліфікації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | стрибуни у висоту | uk_UA |
dc.subject | технічна підготовленість | uk_UA |
dc.subject | ритмо-темпова структура | uk_UA |
dc.subject | кінематичні характеристики розбігу | uk_UA |
dc.subject | стрибки у висоту | uk_UA |
dc.title | Формування ритмо-темпової структури змагального та скороченого розбігу у стрибунів у висоту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Chernob.pdf | 512.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.