Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоловик, Д.-
dc.contributor.authorДубчак, М.-
dc.date.accessioned2018-05-31T08:47:28Z-
dc.date.available2018-05-31T08:47:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВоловик Д. Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні / Д. Воловик, М. Дубчак // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 84-85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10821-
dc.description.abstractМаркетинг у туризмі - це система безперервного узгодження пропонованих послуг з послугами, які вже мають попит на ринку, і які туристичне підприємство здатне запропонувати з прибутком для себе ефективніше, ніж це роблять конкуренти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.titleПроблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Д. Воловик, М. Дубчак.pdf35.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.