Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПольовська, В.-
dc.contributor.authorХолявка, Володимир-
dc.contributor.authorPolovska, V.-
dc.contributor.authorKholiavka, Volodymyr-
dc.date.accessioned2018-05-31T08:08:59Z-
dc.date.available2018-05-31T08:08:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПольовська В. Аналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустрії / В. Польовська, В. Холявка // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 71-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10808-
dc.description.abstractУ фокусі глобальних прогресивних маркетингових стратегій у туристичній індустрії є здійснення маркетингової діяльності в соціальних мережах. Основними видами такої діяльності на теперішній час є контент-маркетинг, блог-маркетинг, мережеві онлайн-закладки та відео-маркетинг у туристичній індустрії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична індустріяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleАналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
В. Польовська, В. Холявка.pdf46.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.