Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамодай, Валентина-
dc.date.accessioned2015-03-13T12:23:35Z-
dc.date.available2015-03-13T12:23:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСамодай В. Актуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спорту / Валентина Самодай // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 4. - С. 158 - 165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1060-
dc.description.abstractСфера фізичної культури та спорту є вагомою складовою ринкової системи держави та потребує інноваційних підходів до підготовки кадрового потенціалу як кваліфікованих маркетологів індустрії спорту для перетворення спортивної галузі в авторитетну бізнесову структуру країни. Указані аспекти дають можливість конкретизувати проблемні питання економіки спорту, оптимально мобілізувати потенціал цієї галузі для перетворення фізичної культури й спорту на прибутковий сектор національного бізнесу та розкрити перспективи для підвищення іміджу українського спорту на світовій арені.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспортивна індустріяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectPR-технологіїuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectспортивний продукт (послуга)uk_UA
dc.titleАктуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Sam_27.pdf317.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.