Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1059
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сальникова, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-13T12:19:22Z | - |
dc.date.available | 2015-03-13T12:19:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сальникова С. Розвиток інтересу в майбутніх тренерів-викладачів з аквафітнесу в процесі фахової підготовки як суб'єктивна передумова ефективності їх професійної діяльності й саморозвитку / Світлана Сальникова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 4. - С. 152 - 157. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1059 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються умови розвитку інтересу в майбутніх тренерів-викладачів з аква- фітнесу в процесі фахової підготовки, що забезпечує ефективність формування компетентності та обумовлює результативність їх професійної діяльності та саморозвитку. Метою статті є здійснення аналізу наявних підходів до розвитку професійного інтересу в майбутніх викладачів із урахуванням фахових особливостей. За результатами вивчення виділяються чинники, які створюють соціальну ситуацію розвитку й обумовлюють успішну реалізацію інтересу в майбутніх фахівців з аквафітнесу, установлюється взаємозв'язок інтересу з мотивацією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | аквафітнес | uk_UA |
dc.subject | тренер-викладач з аквафітнесу | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.title | Розвиток інтересу в майбутніх тренерів-викладачів з аквафітнесу в процесі фахової підготовки як суб'єктивна передумова ефективності їх професійної діяльності й саморозвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Sal_26.pdf | 334.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.