Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1055
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пільова, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-13T11:37:14Z | - |
dc.date.available | 2015-03-13T11:37:14Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Пільова С. Формування організаційної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Світлана Пільова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 4. - С. 129 - 133. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1055 | - |
dc.description.abstract | Проведене дослідження дає можливість вирішувати питання організації ефективного процесу формування організаційної компетентності майбутніх учителів фізичної культури під час їхньої професійної підготовки. У експерименті брали участь 230 студентів. Упровадження моделі реалізації формування організаційної компетентності цілеспрямованої роботи відбувалося трьома етапами. Для діагностування рівнів сформованості організаційної компетентності було розроблено бальні показники. Доведено, що показники компонентів, за якими оцінювався рівень сформованості організаційної компетентності майбутніх учителів фізичної культури значно збільшилися в експериментальній групі, де проводилась цілеспрямована робота зі студентами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | учитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk_UA |
dc.title | Формування організаційної компетентності майбутніх учителів фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Pil_22.pdf | 304.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.