Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10102
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузнєцова, О. Т. | - |
dc.contributor.author | Куц, О. С. | - |
dc.contributor.author | Kuznietsova, O. T. | - |
dc.contributor.author | Kuts, O. S. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T07:42:42Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T07:42:42Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Кузнєцова О. Т. Методика підвищення розумової і фізичної працездатності студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості : метод. посіб. / Кузнєцова О. Т., Куц. О. С. - Рівне : ППДМ, 2005. - 161 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 966-8424-42-5 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10102 | - |
dc.description.abstract | У методичному посібнику на основі експериментальних матеріалів викладено методику підвищення розумової та фізичної працездатності студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості. Аналізуються форми, методи і засоби фізичного виховання, спрямовані на підвищення розумової та фізичної працездатності. Посібник розрахований на викладачів кафедр фізичного виховання, магістрів і студентів вищих навчальних закладів фізкультурного профілю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ППДМ | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | фізична працездатність | uk_UA |
dc.subject | розумова працездатність | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | фізичний стан | uk_UA |
dc.subject | фізичні якості | uk_UA |
dc.title | Методика підвищення розумової і фізичної працездатності студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Методичні посібники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кузнєцова Т. О., Куц. О. С..pdf | 13.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.