Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДух, Тетяна-
dc.date.accessioned2015-03-11T09:09:44Z-
dc.date.available2015-03-11T09:09:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДух Т. Ефективність технології взаємонавчання у теоретико-методичній підготовці студентів з фізичного виховання / Тетяна Дух // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 4. - С. 46 - 52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1007-
dc.description.abstractУ статті розкрито різні підходи до застосування взаємонавчання в педагогічній науці. Обгрунтовано ефективність технології взаємонавчання у фізичному вихованні студентів, висвітлено етапи та основні положення реалізації технології взаємонавчання. Представлено результати формувального експерименту. Установлено, що в умовах педагогічного експерименту спостерігалося істотне поліпшення рівня знань студентів як з теоретичного, так і з методичного розділів фізичного виховання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтеоретико-методична підготовкаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleЕфективність технології взаємонавчання у теоретико-методичній підготовці студентів з фізичного вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Duk_8.pdf432.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.