Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10033
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнот, Соломія | - |
dc.contributor.author | Hnot, Solomiia | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T10:58:08Z | - |
dc.date.available | 2018-04-12T10:58:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Гнот С. І. Лекції з курсу "Релігієзнавство" / С. І. Гнот. - Львів, 2018. - 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10033 | - |
dc.description.abstract | Мета релігієзнавства як навчальної дисципліни – підвищити рівень гуманітарної освіти, морального виховання молоді через розкриття історії і сутності релігії; її місце в системі духовної культури, в житті суспільства взагалі; дати об`єктивну інформацію про релігії, які поширені на території України та за її межами, і тим самим сприяти досягненню міжцерковної, міжконфесійної, громадянської злагоди в суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | "Релігієзнавство" | uk_UA |
dc.subject | кафедра гуманітарних дисциплін | uk_UA |
dc.subject | релігієзнавство | uk_UA |
dc.subject | релігія | uk_UA |
dc.subject | класифікація релігій | uk_UA |
dc.subject | іудаїзм | uk_UA |
dc.subject | християнство | uk_UA |
dc.subject | українська церква | uk_UA |
dc.subject | буддизм | uk_UA |
dc.subject | іслам | uk_UA |
dc.subject | релігійні рухи | uk_UA |
dc.subject | неохристиянство | uk_UA |
dc.subject | неоязичництво | uk_UA |
dc.subject | саєнтологія | uk_UA |
dc.subject | сатанізм | uk_UA |
dc.subject | державно-церковні відносини | uk_UA |
dc.title | Лекції з курсу "Релігієзнавство" | uk_UA |
dc.type | Synopsis | uk_UA |
Appears in Collections: | Конспекти лекцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лекції з релігієзнавства 2018 р..pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.