Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7278
Title: Development of environmental marketing strategies of enterprises on the basis of sustainable development
Authors: Prokopenko, O.
Kostyuchenko, N.
Keywords: розвиток
маркетинг
Issue Date: 2015
Publisher: Ruda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium
Citation: Prokopenko O. Development of environmental marketing strategies of enterprises on the basis of sustainable development / O. Prokopenko, N. Kostyuchenko // Methodological bases and practice of sustainable development implementation : monograph / edited by Dr. of Economics, Prof. O. Prokopenko, Ph.D in Economics, Assoc. Prof. N. Kostyuchenko. – Ruda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2015. – Part 2. – P. 108-118.
Description: Адресовано фахівцям з питань економіки природокористування, макроекономічного регулювання, регіонального розвитку, економіки підприємства, інноваційного менеджменту та маркетингу.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7278
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
methodological_bases_and_practice.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.