Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744
Title: | Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования |
Authors: | Афтимичук, Ольга |
Keywords: | учитель фізичної культури комунікативна діяльність мовно-рухова координація |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Афтимичук О. Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования / Ольга Афтимичук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2012. - №1(7). - С. 56-68. |
Abstract: | Ця робота представляє теоретичні та методичні розробки проблеми ритмоструктурної та лінгвістичної організації дидактичного спілкування вчителя фізичної культури на основі концепцій, які визначають категорію спілкування як вид і вид діяльності, процес навчання – як процес спілкування. У статті обґрунтовано поетапне формування знань і умінь ритму професійного спілкування у студентів, в основу якого закладено виховання почуття ритму й координації в межах реалізації такої системи: рух → рух + мова → мова. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744 |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
О. Афтимичук.pdf | 725.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.