Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35851
Title: Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти: теорія та методика
Other Titles: Formation of the professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in institutions of higher education: theory and methodology
Authors: Копочинська, Юлія
Kopochynska, Yuliia
Keywords: фізична терапія
ерготерапія
теорія
методика
майбутні фахівці
заклади вищої освіти
physical therapy
occupational therapy
theorу
institutions of higher education
methodology
future specialists
Issue Date: 2020
Citation: Копочинська Ю. Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти: теорія та методика : монографія / Юлія Копочинська. – Київ, 2020. – 416 с.
Abstract: У монографії розкрито теоретичні та методичні засади формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Монографія призначена для науково-педагогічних працівників, магістрів, аспірантів, докторантів і науковців, які досліджують наукову проблему формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. The monograph is revealed the theoretical and methodological principles of forming the professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education. The monograph is intended for research and teaching staff, masters, graduate students, doctoral students and scientists who study the scientific problem of forming the professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in educational institutions.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35851
ISBN: 978-617-7565-63-4
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kopochynska Yuliia.pdf19.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.